Αλλαγή & Επιστροφή

 

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ Ή ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ. 

  1. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Οι πελάτες στο www.elegrina.gr έχετε δικαίωμα να ζητήσει αλλαγή του προϊόντος για οποιονδήποτε λόγο σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία εντός 14 ημερών:

- Πώς κάνετε αλλαγή χέρι με χέρι βήμα βήμα;

1. Μας ενημερώνετε για το αίτημά σας είτε μέσω email στο info@elegrina.gr είτε τηλεφωνικά στο 2311 320258 είτε μέσω facebook/instagram στην επίσημη σελίδα της εταιρίας μας. 

2. Για να καταχωρηθεί η αλλαγή σας θα χρειαστεί να μας υποδείξετε τον αριθμό παραγγελίας σας (#4232000*****), το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε και το νέο προϊόν που επιθυμείτε.Η εξυπηρέτηση πελάτων θα καταχωρήσει το αίτημά σας. 

3. Θα συσκευάσετε το προϊόν όπως το παραλάβατε στην συσκευασία του, μαζί με το αποδεικτικό αγοράς.

4.Η Ελτα κούριερ θα έρθει να σας παραδώσει το νέο σχέδιο και να παραλάβει το παλιό (ανταλλαγή χέρι με χέρι). ΔΕΝθα κάνετε νέα παραγγελία καιΔΕΝ θααποστείλετε πίσω το παλιό σχέδιο χωρίς πρώτα να έχετε παραλάβει την αλλαγή σας.

*Το αποδεικτικό αγοράς είναι απαραίτητο καθώς απαγορεύεται σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία να διακινούνται προϊόντα χωρίς απόδειξη. Η αλλαγή πραγματοποιείται εντός 7 εργάσιμων ημερών.

*Στην περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό ή λάθος προϊόν, θα πρέπει να αποστείλετε φωτογραφίες του προϊόντος και τον αριθμό της παραγγελίας σας απαραιτήτως και η εταιρία θα αντικαταστήσει το προϊόν άμεσα. Σε περίπτωση που δεν ενημερώσετε αναφορικά με το αίτημά σας και αποστείλετε το δέμα σας χωρίς καμία συνεννόηση, το δέμα δεν θα παραδίδεται και θα επιστρέφεται.

Η διαδικασία της αλλαγής είναι δωρεάν, δεν πληρώνετε μεταφορικά και πραγματοποιείται μόνο με την ΕΛΤΑ κούριερ. 

Υπενθυμίζουμε πως για να γίνει δεκτή η αλλαγή το προϊόν θα πρέπει να είναι στην εργοστασιακή του κατάσταση με την συσκευασία που φέρει το barcode του και το αποδεικτικό αγοράς. Σε διαφορετική περίπτωση η αλλαγή δεν θα γίνεται αποδεκτή.

Ο τρόπος αλλαγής είναι ο συγκεκριμένος και μόνο.

Για την αλλαγή σας μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε σχέδιο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Η εταιρία δεν θα κάνει δεκτό σε καμία περίπτωση δέμα που αποστέλλεται από τον πελάτη αυθαίρετα ή προϊόν που δεν είναι στην αρχική του συσκευασία με το barcode.

1.1 Πολιτική Αλλαγών:

Οι αλλαγές γίνονται ΜΟΝΟ με την μέθοδο της ανταλλαγής χέρι με χέρι, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στον τρόπο αλλαγής. Σε κάθε περίπτωση, για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας θα πρέπει να έχετε κρατήσει το προϊόν όπως το παραλάβατε, να μην έχει πλυθεί, φορεθεί και να είναι στην αρχική του συσκευασία μαζί με το αποδεικτικό αγοράς. Η δοκιμή θα πρέπει να γίνει προσεκτικά, ειδικότερα στα μαγιό φορώντας εσώρουχο. Σε διαφορετική περίπτωση, το αίτημά σας δεν μπορεί να γίνει δεκτό.

 

2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Οι πελάτες στο www.elegrina.gr έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων για οποιοδήποτε λόγο σύμφωνα με την υπάρχουσα Ευρωπαϊκή νομοθεσία εντός 14 ημερών.

- Πώς κάνετε επιστροφή προϊόντος βήμα - βήμα;

1. Στο info@elegrina.gr θα πρέπει να αποστείλετε τα παρακάτω στοιχεία απαραιτήτως γραπτά (όχι συνημμένα αρχεια pdf ή φωτογραφίες):

  • αριθμό παραγγελίας (#4232000*****)

  • κωδικό προϊόντος προς επιστροφή 

  • IBAN λογαριασμού

  • κούριερ που επιλέξατε για την επιστροφή

Το τμήμα Online Support του Λογιστηρίου μας θα καταχωρήσει το αίτημά σας και θα λάβετε σχετική απάντηση ώστε να προχωρήσετε στην αποστολή της επιστροφής σας. *ΠΡΟΣΟΧΗ! Πρώτα καταχωρείται το αίτημα κι εφόσον λάβετε απάντηση αναφορικά με την καταχώρηση, μπορείτε να προχωρήσετε στην αποστολή.

2. Τοποθετείτε το προϊόν στην διαφανή συσκευασία που φέρει το barcode, ακριβώς όπως το παραλάβατε, στην ίδια εξωτερική σακούλα αποστολής του (ή άλλη αν δεν την έχετε κρατήσει) μαζί με την απόδειξη αγοράς και κλείνετε την συσκευασία

3. Αποστέλλετε το δέμα με όποια κούριερ επιθυμείτε και χρέωση αποστολέα. *ΠΡΟΣΟΧΗ!Το κόστος μεταφοράς προκύπτει αποκλειστικά από την εταιρία κούριερ που θα επιλέξετε και ΔΕΝ μπορεί να παρακρατηθεί από την αξία του προϊόντος.

Υπενθυμίζουμε πως για να γίνει δεκτή η επιστροφή ενός προϊόντος θα πρέπει να ακολουθήσετε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ την παραπάνω διαδικασία, το προϊόν να είναι στην εργοστασιακή του κατάσταση με την συσκευασία του, το αποδεικτικό αγοράς και να αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο με κούριερ της επιλογής σας. Μετά το πέρας των 14 ημερών, το αίτημα ακυρώνεται αυτόματα και λογιστικά δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί.

Οποιοσδήποτε άλλος τρόπος επιστροφής του προϊόντος (με Ταχυδρομείο απλό ή συστημένο) ή χωρίς να έχει καταχωρηθεί πρώτα το αίτημά σας (βήμα 1) δε θα γίνεται δεκτός, το δέμα δεν θα παραδίδεται και θα επιστρέφει στον αποστολέα.  

Το δέμα προς επιστροφή θα πρέπει να σταλεί στην διεύθυνσή μας:

ELEGRINA.GR
Τμήμα Επιστροφών
Προέκταση Αγ. Δημητρίου 201
Θεσσαλονίκη, 54638
2311 320258

Όλα τα αιτήματα επεξεργάζονται και ολοκληρώνονται εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε το προϊόν και εφόσον θα έχει περάσει από έναν τυπικό ποιοτικό έλεγχο από το τμήμα Επιστροφών. Ο έλεγχος πραγματοποιείται κάθε Παρασκευή και στην συνέχεια ενημερώνεται το λογιστήριο ώστε να προχωρήσει την διαδικασία επιστροφής. Η εταιρία μας θα πιστώσει την αξία του προϊόντος όπως αυτή αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Τα έξοδα αποστολής αφορούν υπηρεσία της κούριερ και δεν επιστρέφονται. Ενδέχεται να υπάρχουν χρεώσεις από την τράπεζά σας. Αυτές οι χρεώσεις δεν σχετίζονται με την εταιρία μας. Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία σχετικά με αυτές τις χρεώσεις, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με την τράπεζά σας.

-------------------------------------------------------------------

2.1 Πολιτική Επιστροφών:

Σε κάθε περίπτωση, για να ισχύει το αίτημα επιστροφής θα πρέπει να έχετε κρατήσει το προϊόν όπως το παραλάβατε, να μην έχει πλυθεί, φορεθεί και να είναι στην αρχική του συσκευασία που φέρει το barcode του μαζί με το αποδεικτικό αγοράς, όπως ακριβώς το παραλάβατε. Σε διαφορετική περίπτωση, το αίτημά σας δεν μπορεί να γίνει δεκτό. 

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ Ή ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ, Η ΕΤΑΙΡΊΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΔΕΚΤΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΑΣ.

ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΑΣ ΣΤΟ  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΡΟΥΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ.